Oι μετριότατες εισπρακτικές επιδόσεις του Mickey 17 (όπως και παντού άλλωστε για νεα τινία του Μπονγκ Τζουν Χο) που έμεινε σε τετραψήφιο συνολικό αριθμό εισιτηρίων στις πρώτες του ημέρες προβολής σε 80 αίθουσες, δεν βοήθησαν το γενικό σύνολο των εισιτηρίων να ξεπεράσει τον αριθμό των 60.000, στο τετραήμερο 6-9 Μαρτίου του ελληνικού box-office. Kρίμα διότι πρόκειται περί αξιόλγου ψυχαγωγικού κινηματογράφου.
Η επάνοδος του Anora (μετά την οσκαρική του σκέψη) σε 54 (!) αίθουσες, δεν προκάλεσε αντίστοιχο ενδιαφέρον, ενώ από τις υπόλοιπες νέες ταινίες, το στιβαρό September 5 απογοήτευσε, ενώ για το Κρέας του Δημήτρη Νάκου, μάλλον απογοήτευσε η εταιρεία διανομής που πραγματικά κανείς δεν κατάλαβε τον λόγο για τον οποίο άνοιξε το φιλμ σε 56 αίθουσες, με αποτέλεσμα οι συντριπτικά περισσότερες εξ'αυτών να έδειχναν απελπιστικά άδειες...
William Tell, Last showgirl, Last breath δεν κατάφεραν να κάνουν αισθητη την παρουσία τους στην 2η εβδομάδα προβολής του, ο 4ος Captain America θα περάσει συνολικά απαρατήρητος, με ένα από τα χειρότερα μαρβελικά σύνολα εισιτηρίων, ενώ τα μόνα φιλμ που δουλεύουν (έστω, όχι εντυπωσιακά) και δείχνουν ότι θα αντέξουν μερικές εβδομάδες ακόμη στο Top-10, είναι το Brutalist που συνεχίζει ακάθεκτο παρά την μεγάλη διάρκειά του που του στερεί προβολές και πολύ περισσότερο το "Είμαι ακόμη εδώ" που έκοψε ακριβώς (με ελάχιστη απόκλιση) τα ίδια εισιτήρια στην 4η εβδομάδα προβολής του σε σύγκριση με την προηγούμενη, έστω και αν έχασε αίθουσες...
Την ερχόμενη Πέμπτη έχουν προγραμματιστεί για τις αίθουσες 7 νέα φιλμ, με το Black Bag του Στίβεν Σόντερμπεργκ με το εντυπωσιακό καστ να έχει κάνει μάλλον ρεζερβέ την πρώτη θέση, ενώ το art-house κοινό τους αναμένεται να συναντήσουν τα ιδιαίτερα αξιόλογα Hard truths, Caught by the tides & Sicilian letters.... A.K.
Σταθερά χαμηλός ο αριθμός θεατών
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα