To συνολικό νούμερο θεατών που είδαν σινεμά στις ελληνικές αίθουσες για το 4ήμερο 13-16 Φεβρουαρίου 2025, ξεπέρασε μετά από αρκετό καιρό τους 100.000, για την ακρίβεια είχε να συμβεί από τις πρώτες εβδομάδες προβολών του Υπάρχω.
Αυτό οφείλεται κυρίως στην εμφάνιση του νέου Captain America στις οθόνες το οποίο όμως δεν άνοιξε καθόλου καλά σε σύγκριση με τα προηγούμενα φιλμ του franchise, ενώ καόμα χειρότερα τα πήγε η νέα Bridget Jones επίσης σε αναλογική σύγκριση. Απόλυτα αναμενόμενες αμφότερες οι εισπρακτικές πορείες τους, καθώς πρόκειται για μετριότατες ταινίες.
Κάκιστα άνοιξαν επίσης το εξαιρετικό "Πολύτιμο φορτίο" (466 εισιτήρια σύνολο) του Μισέλ Χαζαναβίσιους, αλλά και το ιδιόρρυθμο "Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο" (417 άτομα σε μία αίθουσα) του Γιάννη Βεσλεμέ και τα δύο άξιζαν κάτι καλύτερο.
Αντίθετα, μπορεί να ήταν συγκρατημένο το άνοιγμα για το "Είμαι ακόμη εδώ" του Βάλτερ Σάλες (μια από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς), αλλά το δυνατό (είμαστε βέβαιοι) word of mouth θα βοηθήσει την ταινία να μακροημερεύσει.
Kαλό για το "The brutalist" στην δεύτερη εβδομάδα προβολής του (αν και μειώθηκαν κατά σχεδόν 30% οι οθόνες προβολής του), ενώ Flow & A Complete Unknown υποχώρησαν αρκετά και το "Υπάρχω" του Γιώργου Τσεμπερόπουλου δεν θα ξεπεράσει τελικά τους 900.000 θεατές.
Την ερχόμενη Πέμπτη θα βρουν τον δρόμο τους για τις αίθουσες συνολικά 8 ταινίες, με καμία από αυτές να μην διαθέτει ισχυρική εμπορική λάμψη ως προδιαγραφή. Το Presence του Στίβεν Σόντερμπεργκ ΔΕΝ είναι ένα θρίλερ φαντασμάτων, το Monkey του Οζ Πέρκινς θα δρέψει καρπούς από το Longlegs και θα μαζέει κόσμο στα multiplex, κάπως έτσι λογικά θα πάει και το Cleaner του Μάρτιν Κάμπελ, ενώ το "Κυνήγι" του Χρήστου Πυθαρά είναι μια από τις καλύτερες ελληνικές ταινίες της χρονιάς και της ευχόμαστε να το αντιληφθεί αυτό και το κοινό.
Α.Κ.
Εξαψήφιο νούμερο εισιτηρίων μετά από καιρό
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα