Ο Charlie Heller (Rami Malek) είναι ένας ιδιοφυής και εσωστρεφής κρυπτογράφος της CIA, χωμένος σε ένα υπόγειο γραφείο της υπηρεσίας.
Η ζωή του ανατρέπεται όταν η σύζυγός του, Sarah (Rachel Brosnahan), χάνει τη ζωή της σε τρομοκρατική επίθεση και οι προϊστάμενοί του αρνούνται να αναλάβουν δράση.
Ο Charlie αποφασίζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και, αν και άπειρος σε επιχειρήσεις πεδίου, ξεκινά ένα επικίνδυνο ταξίδι σε όλο τον κόσμο για να εντοπίσει τους υπεύθυνους. Η ευφυΐα του γίνεται το απόλυτο όπλο καθώς μπλέκει στον ιστό των μυστικών επιχειρήσεων και του διεθνούς εγκλήματος. Μπορεί, όμως, η εκδίκηση να του προσφέρει τη λύτρωση;
Όλα τα κατασκοπικά θρίλερ από την εποχή του Jason Bourne και έπειτα θα ήθελαν να του μοιάσουν, αλλά ετούτο εδώ το ριμέικ ενός ομότιτλου καναδικού, προσπαθεί κάπως να διαφοροποιηθεί.
Ο Ράμι Μάλεκ υποδύεται (με πολύ μεγαλύτερη σοβαροφάνεια από την απαιτούμενη) έναν εξαιρετικό στη δουλειά του, εσωστρεφή αναλυτή της CIA με εξειδίκευση στο σπάσιμο κωδικών, που όταν η σύζυγός του σκοτώνεται σε τρομοκρατική επίθεση στο Λονδίνο, αποφασίζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να εκδικηθεί, αναζητώντας τους υπεύθυνους σε όλον τον κόσμο.
Κλειστοφοβικό και σκοτεινό το περίβλημα στο μεγαλύτερο κομμάτι της ταινίας, με όχι σπουδαία δράση, αλλά σωστό ρυθμό και ένταση που εστιάζει στο ψυχολογικό στεναγμό και την ηθική που αμφισβητείται, με κάποιες ενδιαφέρουσες σκηνοθετικές επιλογές, αλλά και τα συνήθη κοσμοπολίτικα καρτ ποστάλ και την τεχνολογική έξαψη.
Το τελικό αποτέλεσμα όμως στερείται ουσιαστικής ταυτότητας. Ούτε οι σκηνές δράσης είναι εντυπωσιακές και αξιομνημόνευτες, εκτελεσμένες αυτοματοποιημένα προς το ανέμπνευστο. Ούτε το εσωτερικό δράμα είναι καλογραμμένο, μέχρι και στον πρωταγωνιστή Ράμι Μάλεκ (που καταρχήν φυσιογνωμικά ταιριάζει στον ρόλο) δεν δίνει το έδαφος να αναπτυχθεί και την ευκαιρία να αναπνεύσει ο ρόλος του, που παραμένει θολός και στο μεταίχμιο.
Πολύ σοβαρό για action movie γαλαρίας, αλλά ταυτόχρονα όχι και τόσο βαθύ και αρκετά προβλέψιμο για ένα δράμα που εξελίσσεται με φόντο την κατασκοπική δράση και συνωμοσία. Και όταν αρχίζουν και οι απιθανότητες στο τέλος, το κοντράστ ενοχλεί αρκετά.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων