"A man in full": Λευκός μεσήλικας πλούσιος, σε κρίση
Σύνοψη: Όταν ο μεγαλομεσίτης της Ατλάντας Τσάρλι Κρόκερ έρχεται αντιμέτωπος με την ξαφνική χρεοκοπία, πολιτικά και επιχειρηματικά συμφέροντα συγκρούονται, καθώς ο Τσάρλι υπερασπίζεται την αυτοκρατορία του από εκείνους που προσπαθούν να επωφεληθούν από την πτώση του.
ΣΧΕΤΙΚΑ"Chouchou": Ρισκάρει με ένα "απαγορευμένο" θέμα, αλλά τελικά δικαιώνεται
Άποψη: Με σειρές όπως το Newsroom του Aaron Sorkin, το Godless του Scott Frank και το American Rust του Dan Futterman, ο Jeff Daniels έδειξε μια άλλη πτυχή του ταλέντου του πέραν των εύκολων αμερικανικών κωμωδιών των 90s και 00s.
Στο A Man in Full του David E. Kelley, έμπειρου τηλεοπτικού παραγωγού-σεναριογράφου, βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Tom Wolfe, ο Daniels υποδύεται έναν λευκό μεσήλικα σε κρίση που έχει καταφέρει να αναδυθεί και να κυριαρχήσει στο real estate με τρόπους όμως που του εξασφάλισαν χρήματα και κύρος χωρίς να μοχθήσει.
Τώρα ήρθε η ώρα της κρίσης. Τα βρίσκει μπροστά του μιας και η τράπεζα του ζητάει τα 800 εκατομμύρια που χρωστάει και έτσι ξεκινά μια πορεία δικής του επιβίωσης.

Αυτό που φέρνει στο προσκήνιο η νέα σειρά του Netflix είναι το ότι σε κρίση δεν είναι η λευκή, αντρική ταυτότητα, όπως θέλουν κάποιοι να πρεσβεύουν που δονκιχωτικά φαντασιώνονται εχθρούς, αλλά η αποκάλυψη χρόνιων αδικιών και η αποκατάσταση της ισορροπίας.
Ο ήρωας του Daniels δεν είναι ένας κατατρεγμένος που θέλουν να του αρπάξουν τα λεφτά, είναι ένας άνθρωπος που σε έναν δίκαιο κόσμο δεν θα έπρεπε εξαρχής να τα έχει με τον τρόπο που τα απέκτησε.
Και δεν είναι τυχαίο που η ιστορία της σειράς ακολουθεί δύο μονοπάτια. Από την μία την πορεία του Κρόκερ και το πώς με νύχια και με δόντια προσπαθεί να αποδείξει την ισχύ του και να διατηρήσει ακέραια την σχέση του με την σύντροφό του, την εξαιρετική Diane Lane, και από την άλλη την πορεία ενός μαύρου Αμερικανού που κατηγορείται για την επίθεση (ή άμυνα κατά τον δικό του ισχυρισμό) εναντίον αστυνομικού, παρακολουθώντας την δίκη του.
Οι δύο ιστορίες δεν συνδέονται άμεσα, αν και οι χαρακτήρες έχουν κάποιες σχέσεις μεταξύ τους, ωστόσο η σύνδεση είναι περισσότερο νοηματική. Ο άθλος του ενός και ο άθλος του άλλου δεν είναι ισότιμοι ούτε ίδιας ηθικής τάξης.

Ταυτόχρονα με τους δύο ανθρώπους που είναι θύματα ή θυματοποιούνται, υπάρχει και ο Raymond Peepgrass, ένας φοβισμένος και κομπλεξικός ανθρωπάκος με τα δικά του θέματα και τις δικές του επιδιώξεις πίσω από την εκ του ασφαλούς προσπάθειά του να ξεγυμνώσει τον Κρόκερ.
Έτσι, εν τέλει ο ανδρισμός τίθεται επί τάπητος σε διάφορες εκδοχές του, ένας ανδρισμός εν κρίσει που ζητά τον δικό του χώρο στον σύγχρονο κόσμο, με ένα καστ που δίνει το καλύτερο του εαυτό και μια σειρά που δεν κουράζει, παρόλο τον αυστηρό σκηνοθετικό ρυθμό του, της ταλαντούχας Regina King και του Thomas Schlamme, που δίνει κάτι από την αίσθηση των σειρών του Sorkin (σταθερός συνεργάτης του ο Schlamme) χωρίς την γρηγοράδα τους.
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων