Η Νικόλ Κίντμαν διέκοπτε τα γυρίσματα του Babygirl γιατί ήταν ερεθισμένη
Σας έχουμε γράψει για το τολμηρό Babygirl της Αλίνα Ρέιν που συζητήθηκε πολύ στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βενετίας, σας έχουμε δείξει και το ιντριγκαδόρικο τρέιλερ.
ΣΧΕΤΙΚΑBabygirl
Στην ταινία η Νικόλ Κίντμαν υποδύεται τη Ρόμι, μια σκληροτράχηλη διευθύνουσα σύμβουλο που φαίνεται να τα έχει όλα: επιτυχία, δύο ζωηρές κόρες και έναν όμορφο σύζυγο (Αντόνιο Μπαντέρας) που την περιποιείται την ημέρα και της κάνει τρυφερό έρωτα τη νύχτα. Αλλά είναι αυτό το είδος σεξ που θέλει πραγματικά; Μόλις ο σύζυγός της αποκοιμηθεί, η Ρόμι τρέχει σε ένα άλλο δωμάτιο, ανοίγει στο λάπτοπ της ένα σαδομαζοχιστικό πορνό και οδηγείται σε πραγματική κορύφωση. Κάποια στιγμή ερωτεύεται έναν νεαρό ασκούμενο στην εταιρεία που την φτιάχνει όπως το θέλει ερωτικά και η κατάσταση αρχίζει να ξεφεύγει...
Η Νικόλ Κίντμαν παραδέχτηκε ότι ήταν τόσο ερεθισμένη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του ερωτικού δράματος «Babygirl» που κάποια στιγμή αναγκάστηκε να ζητήσει να διακόψουν: «Υπήρχαν στιγμές κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων που έλεγα: «Δεν θέλω πια να έχω οργασμό», συμπλήρωσε. Ενώ παραδέχτηκε πως σε ερωτικές σκηνές σε όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων συχνά αισθάνεται πως δεν θέλει να την πλησιάζουν και πως μισεί να βρίσκεται σε αυτή τη θέση. Μάλιστα, είπε χαρακτηριστικά: «Μισώ να το κάνω αυτό. Δεν με νοιάζει αν δεν με αγγίξουν ποτέ ξανά στη ζωή μου!».
Η Κίντμαν θεώρησε ότι οι ερωτικές σκηνές στο «Babygirl» ήταν ένα βήμα πιο πέρα από αυτό που έχει συνηθίσει, λέγοντας στο Vanity Fair: «Αυτό είναι κάτι που κάνεις και το κρύβεις στην βιντεοθήκη του σπιτιού σου. Πάντα ήμουν σε μια αναζήτηση ως ηθοποιός, πάντα έψαχνα, σε τι δεν έχω συμμετάσχει; Και τι μπορώ να εξερευνήσω ως άνθρωπος; Και αυτή ήταν μια περιοχή στην οποία δεν είχα πάει ποτέ...».

Στη συνέντευξη τύπου για την ταινία είπε ότι η σκέψη της παρουσίασής της στο κοινό την τρομοκρατούσε. «Ελπίζω να μην τρέμει το χέρι μου!» είπε στους δημοσιογράφους που βρίσκονταν στην αίθουσα. «Αυτό σίγουρα με αφήνει εκτεθειμένη και ευάλωτη και φοβισμένη».
Αναγνώρισε στην Ρέιν ότι την έπεισε να προχωρήσει σε μια ερμηνεία που θα μπορούσε να θεωρηθεί «γυμνή» από κάθε άποψη. «Ήξερα ότι δεν επρόκειτο να με εκμεταλλευτεί», είπε η Κίντμαν. Η Ολλανδή σκηνοθέτις («Bodies Bodies Bodies Bodies») δήλωσε ότι το πραγματικό ερώτημα της ταινίας είναι η συμφιλίωση: Μπορεί ένας άνθρωπος να αγαπήσει όλες τις πτυχές του, ακόμη και αυτές για τις οποίες ντρέπεται;
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων