Ινδός θεατής μήνυσε κινηματογράφο για πολλές διαφημίσεις

Δημοσίευση: 26 Φεβ. 2025, 15:29
Συντάκτης:

Για τους διαφημιζόμενους και τους χώρους προβολής τους, οι διαφημίσεις είναι αναγκαίες για πολλούς από τους οελάτες/θεατές είναι ενοχλητικές.

Για έναν άνδρα στην Ινδία, η ατελείωτη παράσταση διαφημίσεων αποδείχθηκε τόσο εκνευριστική, που αποφάσισε να προσφύγει στα δικαστήρια.

Ο 30χρονος Αμπισέκ είχε κλείσει εισιτήριο με φίλους για να παρακολουθήσουν την πολεμική δραματική ταινία “Sam Bahadur”, όμως ενώ η προγραμματισμένη ώρα της ταινίας ήταν 16:05, έπρεπε να παρακολουθήσει 25 λεπτά διαφημίσεων για επερχόμενες ταινίες και εμπορικά προϊόντα πρν ξεκινήσει η ταινία.

Μετά την ταινία, είχε προγραμματίσει να επιστρέψει αμέσως στη δουλειά, έτσι θεώρησε ότι αυτή η καθυστέρηση του κόστισε πολύτιμο χρόνο και κατέθεσε αγωγή κατά της PVR Inox, της μεγαλύτερης κινηματογραφικής αλυσίδας στην Ινδία, υποστηρίζοντας ότι: «Ο ενάγων δεν μπόρεσε να παραστεί σε άλλες προγραμματισμένες δραστηριότητες και ραντεβού της ημέρας και υπέστη ζημίες που δεν μπορούν να εκτιμηθούν σε χρηματικό ποσό ως αποζημίωση».

Η αγωγή κατηγορούσε επίσης τις κινηματογραφικές αλυσίδες για το γεγονός ότι δίνουν προτεραιότητα στα έσοδα από διαφημίσεις, παραβλέποντας τους πελάτες τους και αναγκάζοντάς τους να παρακολουθήσουν διαφημίσεις παρά τη θέλησή τους.

Το δικαστήριο καταναλωτών, σε απόφαση του Φεβρουαρίου, διέταξε τον κινηματογράφο να του καταβάλει 50.000 INR (450 λίρες) για τo «χάσιμο» του χρόνου του και 5.000 INR (45 λίρες) για την ψυχική ταλαιπωρία, καθώς και να καλύψει τα νομικά του έξοδα.

«Στη νέα εποχή, ο χρόνος θεωρείται χρήμα, ο χρόνος του καθενός είναι πολύτιμος. Τα 25-30 λεπτά είναι σημαντικός χρόνος για να καθίσει κάποιος αδρανής στην αίθουσα και να παρακολουθήσει περιττές διαφημίσεις. Άτομα με σφιχτά προγράμματα δεν έχουν χρόνο να σπαταλήσουν», ήταν η απόφαση του δικαστηρίου.

Ο κινηματογράφος θεωρείται ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα διαφήμισης στην Ινδία, με το μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς να αυξάνεται. Στους ινδικούς κινηματογράφους, οι διαφημίσεις προβάλλονται τόσο πριν από την ταινία όσο και κατά τη διάρκεια ενός 15λεπτου διαφημιστικού διαλείμματος στη μέση της ταινίας.

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BOX OFFICE

Ταινία
4ημέρο
Tanweer
37710
Feelgood
12178
Film Group
4293
Feelgood
1966