Πρώτο στην σχετική λίστα του ελληνικού box-office παρέμεινε το "Poor Things" του Γιώργου Λάνθιμου για 5η συνεχόμενη εβδομάδα, καθώς το τετραήμερο 1-4 Φεβρουαρίου 2024 κατέγραψε πτώση μολις 30% και ενώ συνεχίζεται μετά από σχεδόν 1,5 μήνα να προβάλλεται σε μεγάλο αριθμό αιθουσών.
Φοβερό κράτημα για το "The holdovers" του Αλεξάντερ Πέιν, το οποίο στη 2η εβδομάδα προβολής του έχασε μόλις το 10% της δυναμικής του, ενώ από τις νέες ταινίες, το Argylle έκοψε μεν τα περισσότερα χαρακτηριστικά, αλλά υστερεί σαφώς σε μέσο όρο από το "Αγόρι και ο Ερωδιός", το οποίο επίσης δεν εντυπωσίασε με το άνοιγμά του και σε καμία περίπτωση δεν δικαίωσε το παραλήρημα (μικρού) μέρους της εγχώριας κριτικής.
Το πολύ ενδιαφέρον Accused πέρασε μάλλον απαρατήρητο, κάτι που ισχύει επίσης και για το "Μη περιμένετε πολλά..." του Ράντου Τζούντε.
Υπερτίμια συνέχεια στην 4η εβδομάδα προβολής του για το Beekeeper, ενώ το "Αποστολή στην Ελλάδα" ξεφουσκώνει γρήγορα και η Φόνισσα βγήκε εκτός Top-10 μετά από 9 εβδομάδες προβολής.
Την προσεχή Πέμπτη, το Animal της Σοφίας Εξάρχου δείχνει να προκαλεί ήδη συζητήσεις και μένει να φανεί αν θα καταφέρει κάτι καλύτερο από το στενό ελληνικό arthouse κύκλωμα θεατών, το Anyone But You με τη Σίντνεϊ Σουίνεϊ λογικά θα κόψει τα περισσότερα εισιτήρια από τις ταινίες που αναμένονται ξεπερνώντας ίσως την Priscilla της Σοφίας Κόπολα, αλλά και το The Iron Claw που δείχνει αρκετά μπερδεμένο στην προώθησή του. Α.Κ.
Aμετακίνητος ο Λάνθιμος από την κορυφή
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα
διανομής
4ημέρου
στην Αθήνα
στην Ελλάδα