To ΥοuTube σταματά τα fake trailers
Το YouTube, η δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο που ανήκει στην Google, σταμάτησε δύο κανάλια δημιουργίας ψεύτικων τρέιλερ ταινιών με τεχνητή νοημοσύνη από το να μπορούν να έχουν έσοδα από αυτά. Έπειτα από έρευνα που δημοσίευσε το Deadline, απενεργοποιήθηκαν τα έσοδα από διαφημίσεις στα τρέιλερ του Screen Culture και KH Studio. Το Deadline ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο η Screen Culture δημιουργεί τρέιλερ που μιμούνται το επίσημο υλικό μάρκετινγκ για franchises όπως το The Fantastic Four: First Steps και το Superman, αλλά συνδυάζει εικόνες τεχνητής νοημοσύνης για να πει λεπτομέρειες για μια ταινία που απευθύνεται σε εκατομμ θαυμαστές.
Η KH Studio, εν τω μεταξύ, φαντάζεται περίεργες εκδοχές μεγάλων ταινιών και σειρών, συμπεριλαμβανομένης μιας ταινίας για τον Τζέιμς Μποντ με πρωταγωνιστές τον Χένρι Κάβιλ και τη Μάργκοτ Ρόμπι, και μια σεζόν του Squid Game με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι αντί να προστατεύουν τα πνευματικά δικαιώματα σε αυτά τα βίντεο, μερικά στούντιο του Χόλιγουντ, συμπεριλαμβανομένων των Warner Bros. Discovery και Sony, ζητούν κρυφά από το YouTube να διασφαλίσει ότι τα έσοδα από διαφημίσεις από τα βίντεο τεχνητής νοημοσύνης ρέουν προς την κατεύθυνση τους. Τα στούντιο αρνήθηκαν να σχολιάσουν.
Τώρα το YouTube έχει αναστείλει το Screen Culture και το KH Studio από το πρόγραμμα συνεργατών του για παραβίαση των πολιτικών δημιουργίας εσόδων, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούν να κερδίσουν έσοδα από διαφημίσεις από τα βίντεο που παράγουν. Μπορούν να κάνουν έφεση κατά της απόφασης του YouTube.
Οι πολιτικές δημιουργίας εσόδων του YouTube ορίζουν ότι εάν οι δημιουργοί δανείζονται υλικό από άλλους, «πρέπει να το αλλάξετε σημαντικά για να το κάνετε δικό σας». Προσθέτει ότι τα βίντεο δεν πρέπει να γίνονται με «μοναδικό σκοπό τη λήψη προβολών».
Επιπλέον, οι πολιτικές παραπληροφόρησης του YouTube απαγορεύουν περιεχόμενο που έχει υποστεί τεχνική χειραγώγηση ή παραμόρφωση με τρόπο που παραπλανά τους θεατές. Ο ιδρυτής του KH Studio είπε ότι η πρόθεση του καναλιού είναι να διασκεδάσει με ιδέες «τι θα γινόταν αν» αντί να παραπλανήσει τους θεατές.
Το Deadline έθεσε στο YouTube μια σειρά ερωτήσεων σχετικά με το πώς ο αλγόριθμός του ενισχύει τα ψεύτικα τρέιλερ ταινιών, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο το Screen Culture ξεπερνά την κατάταξη των επίσημων τρέιλερ στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το YouTube αρνήθηκε να σχολιάσει.
Σε μια συνέντευξη στο Deadline, ο ιδρυτής του Screen Culture Nikhil P. Chaudhari είπε ότι επιβλέπει μια ομάδα δώδεκα συντακτών, οι οποίοι δημιουργούν έως και 12 βίντεο την εβδομάδα με βάση τις οδηγίες του. Οι προβολές και οι συνδρομητές του Screen Culture έχουν υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια σε 1,4 δις και 1,4 εκατομμύρια αντίστοιχα. Η επιτυχία μεταφράστηκε σε εκατομμύρια δολάρια εσόδων από διαφημίσεις, αν και ο Chaudhari με έδρα την Ινδία ήταν ντροπαλός για το πόσα ακριβώς κερδίζει. Είπε ότι οι περισσότεροι χρήστες του YouTube κατανοούν ότι το Screen Culture δεν είναι εφοδιασμένο με επίσημα βίντεο και ότι οι άνθρωποι μπορούν να βρουν το νόμιμο τρέιλερ αναζητώντας το επίσημο κανάλι. Για όσους ξεγελιούνται από τα τρέιλερ του, ο Chaudhari είπε: «Ποιο είναι το κακό;»
ΣΧΟΛΙΑ
Εμφάνιση σχολίων